úterý 30. prosince 2014

10 things should be in your closet- HAT

A je tu druhý díl série 10 things should be in your closet- tedy 10 věcí, které by Vám neměli chybět v šatníku. Minule jsme se dozvěděli něco o tom, proč bychom do šatníku měli zařadit KOŽENOU BUNDU(článek ZDE) a dnes je na řade KLOBOUK.
Najít dobře padnoucí klobouk může být peklo stejně tak, jako najít koženou bundičku. Váš vysněný ,,pan božský" se totiž nemusí hodit k vašemu tvaru obličeje, nepůjde přes něj vidět a tak dále. Nejlepší rada je asi ta, abyste si vybrali takový klobouk, který se Vám bude líbit nejvíc.

Klobouky nejsou výstřelkem ,,poslední mody". Velké boom zažívali i ve 20. letech a dnes tomu není jinak. Klobouk dokáže oživit úplně obyčejný outfit. Stačí si pohrát třeba s barvou nebo materiálem.
Jejich výhoda je taky určitě v tom, že nevyžadují žádné zbytečné zdlouhavé stání u skříně s hlodavou myšlenkou, co se k nim hodí. Jsou univerzální a proto jsou základem každého ženského šatníku. 



. add a caption

Můj favorit:
       Asos




Tipy: http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Heart-Band-Felt-Floppy-Hat/Prod/pgeproduct.aspx?iid=4583106&cid=6449&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Black&totalstyles=166&gridsize=3
 http://www.asos.com/Whistles/Whistles-Felt-Fedora-Hat/Prod/pgeproduct.aspx?iid=4701665&cid=6449&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Black&totalstyles=166&gridsize=3
http://www.forever21.com/Product/Product.aspx?BR=F21&Category=acc_hat&ProductID=2052288380&VariantID=
http://www.debenhams.com/webapp/wcs/stores/servlet/prod_10701_10001_025010315160_-1

A co vy a klobouky? Přijdou vám moc extravagantní, nebo taky jeden vlastníte? :)
                                                Dejte vědět do komentářů.

4 komentáře:

  1. Já si na něj právě brousím zuby už hodně dlouho, ale pořád jsem se nedokopala, asi hlavně kvůli ceně, protože opravdu hezký pod 400 se těžko hledá. Nejvíc se mi asi líbí ty černé na podzim :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbí černé ale i hnědé vypadají dobře. :) Ale máš pravdu, že sehnat pěkný za dobrou cenu je snad nemožné... :D

      Vymazat
  2. Taky jsem milovnice těchhle klobouků, i když žáden nevlastním. Měla bych to ale napravit, jsou opravdu skvostné. Měla jsem ho už párkrát vyhlídnutý, ale vždy z jeho koupě sešlo, protože jsem si řekla "kde bych s ním chodila"... teď bych si dokázala odpovědět, nejspíš se po něm zase porozhlídnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, když jsem si kupovala klobouk, taky jsem si říkala, jestli ho unosím a jestli na mě nebudou lidi moc koukat... Ale určitě si ho kup, ty obavy jsou zbytečné, protože se to hodí opravdu ke všemu a vypadá to dobře. :)

      Vymazat