pondělí 20. července 2015

My life- food, books

Zdravím holky!(...a kluci? :)
 Jak koukám, tak moje (ne)aktivita zase vzala za své. Ale jsou prázdniny a já se radši válím u bazénu nebo na houpačce s knížkou. Joo a když už jsme u toho čtení... :D Právě čtu knihu od Dana Browna, skvělého autora Šifry mistra Leonarda/Da Vinciho kódu, Inferno. Jsem teprve na začátku, ale už je mi jasné, že to bude pecka(ostatně jako vždy). Tak já vám pak dám vědět, jak to dopadne. Ale pokud máte rádi napínavé čtení, Dana Browna vřele doporučuji. Ručím vám za husí kůži a pusu otevřenou dokořán!
Tahle- knížka-je-tak-božíííí
 
tak jo a začínáme :D a prozatím ,,zlehka". Carbonara jsou jedny z mých nejoblíbenějších špaget!  <3
v Emě <3 (Ema espresso bar)
skvělý ledový cappuccino, ledový zelený čaj, brownie a mandlová cookie
saláty se postupně učím jíst a tenhle se mi teda fakt povedl! S cizrnou, vajíčkem a pečenou cuketou <3
škoda, že jsou umělý
snídaně!!!
  

                                                       F. snapuje... 
 
 
👌                                                                
... a já se loučím! :) 
 
P.S. Ta poslední photo moje není :/  
 
P.P.S. Máte pro mě nějaké tipy na prázdninové počteníčko? Jaké knihy máte nejradši? :)
        


6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Je skvělá. Plánuju si ještě pořídit Temné kouty, prý je to taky super :)

      Vymazat
  2. Krásné fotky. :) Díky za tip na Inferno. :)) Strašně bych si dala tu mandlovou cookie! :D

    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju <3 Cookie byla dobrá, ale brownie byla ještě lepší! (A to nemusím čoko) :)

      Vymazat
  3. Zmizelá se mi moc líbila a já doporučuji knihy Hra začíná, Zpověď, Jíst meditovat milovat :)

    http://puntikaty-blog.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za tipy! :) Určitě se na knížky mrknu :)

      Vymazat